Heb je een vraag? Lees hieronder onze frequently asked questions. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een what’s app op nummer +31 6 5231 3964.

WELLICHT TEN OVERVLOEDE: auteursrecht
Een groot aantal producten (waaronder onze pipowagen, speelhuisjes, kinderbedden, kussens met persoonlijke teksten etc.) worden door ons ontworpen maar hebben wij ook geregistreerd. Bij namaak van onze producten zullen wij niet schromen om gerechtelijke stappen te gaan ondernemen.
Let op de foto`s mogen niet gekopieerd worden. Deze zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet zonder toestemming worden gebruikt!

Welk materiaal gebruiken jullie?
Zomerzoen wil de wereld graag een beetje mooier maken. Wij ontwerpen elk jaar een bijzondere collectie kindermeubelen van steigerhout. Wij gebruiken daarom nieuw steigerhout, uit bossen die op een duurzame manier worden beheerd. Onze meubelen worden door vakmensen geproduceerd in Nederland. De warme uitstraling van het hout wordt verkregen door de speciale behandeling die het ondergaat. Het is ruwer dan gelakt hout, MDF of plaatmateriaal. De schroeven worden rechtstreeks in het hout geschroefd. Elk houtproduct kan gaan werken en ook harsvorming komt soms voor. Dit hoort bij de charme van hout. Wil je zien hoe de meubelen eruit zien dan ben je van harte welkom in onze winkel om dit te komen bekijken.

Hoe lang bestaat Zomerzoen al?
Zomerzoen heeft haar eerste bed ontworpen in de herfst van 2003.

Wat is de levertijd van jullie meubelen?
Je kunt bij elk bed kiezen uit 2 levertijden. De standaard levertijd is 8 weken. Wil je graag een spoedorder? Dan kun je aanklikken tijdens het bestelproces. De levertijd is dan minimaal 2 weken en maximaal 8 weken.

Hebben jullie een showroom?
Ons bedrijfspand waarin onze winkel gevestigd was, is in 2017 na een paar weken verkocht.
Wij hebben zelf nog geen geschikte locatie gevonden. En eigenlijk bevalt ons deze situatie ook prima. We sparen nu een maandelijkse hypotheek en 6 medewerkers uit en daardoor kunnen we nu knalaanbiedingen houden die nog veel scherper zijn dan voorheen in alle jaren dat Zomerzoen bestaat.
We hebben onze doelgroep afgelopen maanden gevraagd wat ze het liefste willen:

1. een fysieke winkel waar onze producten bekeken kunnen worden
2. knalacties, dus veel korting met daar bovenop nog eens een korting

95% Van de ondervraagden kiest voor optie 2: de knalacties. Dat heeft ons doen besluiten om even niet op zoek te gaan naar een fysieke winkel.

Je vindt de knalacties hier: ga naar de actiepagina >>

Kan ik ergens lezen wat andere klanten van Zomerzoen vinden?
Jazeker. Je vindt hier de ervaringen van onze klanten >>

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Dat kan op verschillende manieren:

1. via what’s app op nummer +31 6 5231 3964
2. via de mail info@zomerzoen
3. via de chatfunctie op onze website
Als je contact met ons opneemt, laat dan in ieder geval je naam en eventueel je ordernummer achter.

Hoe gaat de betaling?
Je betaalt bij ons bij het plaatsen van de order. Alleen op deze manier kunnen we je ook veel korting geven. Wil je dat absoluut niet dan kun je de mogelijkheden voor een deelbetaling opvragen. Meestal wordt er een extra bedrag berekend voor extra administratiekosten.